Reklamacje i zwroty

Zmieniłeś zdanie i chcesz oddać zakupy do sklepu? W Northstyle.pl nie ryzykujesz. Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPÓW?

 

1. Jeśli zdecydowałeś się na zwrot, napisz do nas.

 

2. W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymasz informacje na jaki adres należy wysłać zwracany produkt i unikalny numer zamówienia

 

3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę.

 

4. Zwrot zakupów odbywa się na koszt Klienta.

 

5. W ciągu dwóch dni roboczych dokonamy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione wymagania dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.

 

WARUNKI ZWROTU ZAKUPÓW

 

Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym są dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Facebook

Znajdź nas na Facebook